Emelie

Hej jag är en tjej som är född 1988 Mamma till två underbara barn Livia 110930 Levi 130327 Har en underbar man som jag varit gift med sen 130831

Onsdag

Publicerad 2015-10-07 18:17:41 i Allmänt,

Igår hade jag mitt första "utvecklingssamtal" på jobbet och det gick jätte bra :)
Snacka om att man fick mycket beröm och så fick man ju veta att man kommer att få vara kvar efter prövotiden. Sen frågades det hur jag trivdes och mycket mera och jag trivs ju toppen bra.
Så jäkla kul jag har om dagarna med bästa partnern Malin :P
Vi skrattar fan mins 10 gånger om dagen *haha*
Så man va ju lite lättad när man gick därifrån iallafall. Hade ju varit lite små nervös innan :/
Men i dag är det onsdag å ny dag.
Jobbat på som vanligt fått fin fläta i håret IGEN av Malin.
 
Hittade även denna på ett av våra jobb idag :P
 
Men jag tänkte även berätta att för precis en vecka sen så var jag ju ledig för att gå på begrevning för fina Eva <3
(Min pappas mormor) Då fick jag även träffa släkten på pappas sida som man inte ser så ofta plus att min fina faster var ju hemma från USA så det va så kul att få krama om henne ordentligt igen efter 4 år typ.
 
Sen i söndags så var det dags igen då tog jag med mig hela familjen och åkte till min farbror för lite fika och mys med dom. (Min faster har bott hos dom) Susanne (min faster) fick äntligen träffa mina hulliganer. Sist hon träffade Livia var hon bara några månader och Levi har hon bara sett på kort. 
Så kul attt få visa upp min <3 för henne. (Även om dom va allt annat än lugna)
 
Men åter till dagen. Min faster har åkt hem igen och det har börjat blivit allt kallare här hemma.
Jobbigt att komma ut i kylan på morgonen tycker jag. Sen att stå och skrapa rutorna på firmabilen är ju aldrig roligt. Tur man har fått varm jacka iallafall :P Så nu väntar man bara på att få en jobbmössa också :)
 
Nej nu ska jag kolla på Unga föräldrar och virka lite innan det är dags att göra kväller och nanna kudden.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Är en vanlig tjej som är född 1988 Mamma till Livia 110930 & Levi 130327 Gift med min underbara man Henrik sen 130831

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela