Emelie

Hej jag är en tjej som är född 1988 Mamma till två underbara barn Livia 110930 Levi 130327 Har en underbar man som jag varit gift med sen 130831

Bvc 4årskontroll

Publicerad 2015-10-12 14:54:20 i Allmänt,

Gick toppen bra för min lilla tjej ;)
Hon blev klart GODKÄND synd va bara att dom har bytt bvc sköterska hos oss.
Eller den vi har haft som är den bästa enligt mig har slutat :(
Hon var ju anledningen att jag inte ville byta bvc när vi flyttade ut till Alunda.
Så det känns ju väldigt tråkigt så nu känner jag att jag lika gärna skulle kunna byta bvc till barnen så man kanske kan få en som ligger lite närmre.
Men vi får väl se hur jag ska göra. Nu ska vi ju inte tillbaka förrän det är Levis tur att gå på 3års kontroll. 

Efter kontrollen så körde vi faster Ida till jobbet och då fick ju barnen även träffa farmor en snabbis :)
Sen bar det av hemmåt och mot tvättkorgen för att tömma den på lite tvätt, så nu går tvättmaskinen på högvarv innan det även är dags att börja fixa med middagen :)

Sen kommer pappan hem och då blir det mys på hög nivå innan sängen kallar för om små som ska tillbaka till Dagis i morgon och jag tillbaka till jobbet :)

Men nu har ni fått en liten uppdatering av dagen. (Ska hitta laddaren till kameran så jag kan börja ta lite mera finare bilder än dom få det blir med mobilkameran)
Ha nu en bra eftermiddag å kväll!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Är en vanlig tjej som är född 1988 Mamma till Livia 110930 & Levi 130327 Gift med min underbara man Henrik sen 130831

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela